مبدل حرارتی آبگرم مصرفی |35درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

مبدل حرارتی آبگرم مصرفی |35درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

مبدل حرارتی آبگرم مصرفی یکی از انواع مبدل‌های حرارتی است که برای تأمین آب گرم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مبدل‌ها به طور معمول در سیستم‌های گرمایشی و تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می‌گیرند و برای تأمین آب گرم در منازل، هتل‌ها، ساختمان‌های تجاری و صنعتی، بیمارستان‌ها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند.


این مبدل‌ها شامل دو مجموعه لوله‌های آب و حرارتی هستند که در آن‌ها حرارت از یک ماده به ماده‌ی دیگر منتقل می‌شود. در مبدل حرارتی آبگرم مصرفی، آب سرد در یکی از مجموعه لوله‌ها عبور کرده و در آن به دلیل اختلاف دمایی با ماده‌ی دیگر (معمولاً گاز) حرارت گرفته و گرم می‌شود. سپس آب گرم به صورت خروجی از مبدل خارج می‌شود و می‌تواند برای استفاده در سیستم گرمایشی یا تهویه مطبوع به کار رود.

مبدل حرارتی آبگرم مصرفی : مشهد بخار هم اکنون با بیش از 50سال سابقه درخشان و حضور موفق در بازارهای داخلی و خارجی و ارائه انواع تولیدات متنوع و مورد نیاز صنعت توانسته است با حفظ کیفیت و به کارگیری بهترین متریال و مواد اولیه قیمت تقریبا تمام تولیدات خود را تا 20% تخفیف کمتر از سایر تولید کنندگان وارد بازارهای داخلی و خارجی نماید. در این مقاله به موضوعات قیمت مبدل حرارتی موتورخانه- محاسبه ظرفیت مبدل حرارتی صفحه ای- مبدل حرارتی قیمت- مبدل حرارتی پکیج- مبدل حرارتی u شکل- قیمت مبدل حرارتی استیل- طرز کار مبدل حرارتی صفحه ای خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع مبدل حرارتی آبگرم مصرفی با ضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم.

مبدل حرارتی آبگرم مصرفی |35درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

مبدل حرارتی آبگرم مصرفی - مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع مبدل حرارتی آبگرم مصرفی در خدمت شما مشتریان گرامی باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت مبدل حرارتی موتورخانه- محاسبه ظرفیت مبدل حرارتی صفحه ای- مبدل حرارتی قیمت- مبدل حرارتی پکیج- مبدل حرارتی u شکل- قیمت مبدل حرارتی استیل- طرز کار مبدل حرارتی صفحه ای با ما همراه باشید . مجموعه بزرگ صنعتی مشهد بخار اولین تولید کننده دیگ آبگرم در ایران می باشد و با سعی و تلاش فراوان توانسته است کلیه بویلرها و ماشین آلات نفت و گاز را به کشورهای همجوار صادرات نماید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از مبدل حرارتی آبگرم مصرفی را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید .

مبدل حرارتی آبگرم مصرفی طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد. ما با افتخار اعلام می نماییم که اولین کارخانه با ضمانت نامه کتبی ۳ ساله و خدمات پس از فروش ۱۲ ساله در هر نقطه کشور عزیزمان ایران می باشیم و همچنین دارنده نشان و پلاک استاندارد و پلاک طلایی بین المللی می باشیم. جهت هرگونه مشاوره قبل خرید مبدل حرارتی آبگرم مصرفی لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

 

مبدل حرارتی آبگرم مصرفی |20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

مبدل حرارتی صفحه ای امروزه به عنوان دستگاهی برای فراهم کردن آب گرم مصرفی ساختمان بکار می رود. در این نوشته، با این نوع از مبدل ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

مبدل حرارتی صفحه ای موتورخانه

مبدل های حرارتی صفحه ای نوعی آبگرمکن غیرمستقیم و فوری محسوب می شوند و بهترین مبدل برای گرمایش از کف به شمار می روند.این دستگاه، با بهره گیری از تعداد زیادی صفحات نازک فلزی که با فاصله ای اندک (بین 3 الی 5 میلی متر) کنار هم قرار گرفته اند، باعث برقراری تبادل حرارتی بالا مابین آب داغ یا بخار دیگ موتورخانه و آب سرد می شود.

ساختار این مبدل های حرارتی به نحوی است که امکان باز نمودن صفحات جهت بازرسی و نظافت آنها را فراهم می آورد.

هر صفحه یک واشر دارد، که آب بندی صفحه و همچنین تامین شبکه انتقال سیال در مجموعه ­­ی صفحات را به عهده دارد.

 

مبدل حرارتی آبگرم مصرفی |35درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

اجزای اصلی مبدل های حرارتی صفحه ای

دسته صفحات:

دسته صفحات مبدل متشکل از تعدادی صفحات حرارتی بر اساس سطح مورد نیاز انتقال حرارتی است.

واشرهای روی صفحات:

واشرهای روی صفحات به طور مطمئن آب بندی مجاری سیال از یکدیگر را انجام می دهند. همچنین، جهت جریان داخل مبدل از طریق واشر تعیین می شود.

فریم مبدل:

فریم مبدل دسته صفحات را احاطه می کند. این دسته صفحات توسط پیچ هایی به یکدیگر محکم وصل می شوند.

سایر اتصالات:

معمولاً روی فریم ثابت مبدل حرارتی، اتصالاتی جهت ورود و خروج سیالات لحاظ می شود. مبدل حرارتی آبگرم مصرفی -  چنانچه جریان چندپاسی باشد، قرارگیری اتصالات باید هم بر روی فریم ثابت و هم فریم متحرک باشد.

دریچه هوا

 نحوه کار مبدل حرارتی صفحه ای

شیوه کاری این نوع مبدل ها به این صورت است که آب سرد و گرم به حالت یک لایه نازک از دو سوی مخالف به شکل جریان ناهمسو وارد مبدل حرارتی صفحه ای شده و با حرکت یکی در میان خود بین صفحات فلزی باعث تبادل گرما و گرم شدن فوری آب مصرفی می شوند.

شیوه نصب این مبدل ها، از طریق لینک نحوه نصب مبدل حرارتی در دسترس شما عزیزان است.

انواع مبدل های حرارتی صفحه ای

  • مبدل های حرارتی صفحه ای در دو نوع زیر تولید می شوند:
  • زردجوش (brazed): تولید شده برای اندازه های کوچکتر
  • واشردار (Gasket): تولید شده برای اندازه های بزرگتر
  • گفتنی است که نوع واشردار به دلیل برخورداری از امکان بازشدن صفحات، مزیت بیشتری دارد.

مبدل حرارتی آبگرم مصرفی |35درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

ویژگی های مبدل حرارتی صفحه ای موتورخانه

شیارها، فرم های چین خوردگی و فرورفتگی دندانه اره ای که در صفحات این مبدل حرارتی مشاهده می شود، مزیت های زیر را به همراه دارند:

  • شکل گیری و دوام جریان گردابی (توربولانت) در جریان آب
  • افزایش ضریب انتقال حرارتی
  • بالارفتن راندمان
  • افت فشار شدید
  • برش موضعی بالا
  • کم شدن رسوب گذاری

به بیانی دیگر با استفاده از مبدل حرارتی صفحه ای حتی برای جریان هایی با نرخ پایین می توان به سطوح بالایی از جریان گردابی و تبادل حرارتی دست یافت. نازک بودن صفحات باعث تماس بیش تر حجم آب با صفحات می شود، که این به نوبه خود سبب تبادل حرارتی بهتر و افزایش بازدهی می شود.

 تا جایی که دمای آب گرم کننده می تواند تا حد یک درجه سانتی گراد به دمای آب گرم شونده نزدیک شود.این درحالی است که این عدد در منابع کویلی و منبع دوجداره آب گرم، در بهترین حالت به 5 درجه سانتی گراد می رسد. مبدل حرارتی آبگرم مصرفی - ضریب انتقال حرارت کلی مبدل های حرارتی صفحه ای موتورخانه برای کاربرد آب به آب 5000 وات بر متر مربع به ازای هر درجه سانتی گراد است.درحالی که مقدار این ضریب برای منابع کویل دار ایستاده یا قائم 1250 و برای منابع دوجداره 500 گزارش شده است.

به عبارت دیگر، با بهره گیری از مبدل های حرارتی صفحه ای به جای منابع دوجداره و یا کویل دار، می توان حداقل تا 30 درصد در مصرف سوخت موتورخانه صرفه جویی کرد.همچنین به علت برخورداری از ضریب انتقال حرارتی بالا، اختلاف دمای دو سیال (آب گرم شونده و گرم کننده) بسیار ناچیز است و احتمال تشکیل رسوب بسیار کاهش می یابد.

مبدل حرارتی آبگرم مصرفی - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار –بویلر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی – بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت وتا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم. در این مقاله به موضوعات قیمت مبدل حرارتی موتورخانه- محاسبه ظرفیت مبدل حرارتی صفحه ای- مبدل حرارتی قیمت- مبدل حرارتی پکیج- مبدل حرارتی u شکل- قیمت مبدل حرارتی استیل- طرز کار مبدل حرارتی صفحه ای پرداختیم. مجددا توصیه می کنیم حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – بویلر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.